لوگوی فارسی اورنگ
لوگوی فارسی سفید اورنگ
چرا باید از سیستم مدیریت منابع سازمانی اورنگ برای سازمانمان استفاده کنیم؟

سیستم مدیریت منابع سازمانی اورنگ موجب کاهش ساعتهای کاری کارکنان و افزایش بهره روی آنها می شود. کارکنان میتوانند از این فرصت ایجاد شده برای آموزش، بهبود فرایندها و بهبود سلامتی خود استفاده کنند. علاوه بر آن حدود ۸۰ درصد هزینه های ثابت شرکت نسبت به حالتی که از هیچ سیستم مدیریت سازمانی استفاده نکند کاهش می یابد. ما میتوانیم اطمینان بدهیم که تمامی هزینه های سیستم تا حداکثر یک سال بعد از نصب و راه اندازی با کاهش هزینه‌ها و افزایش بازدهی باز خواهد گشت.

این سیستم مدیریت منابع سازمانی چگونه در سازمان ما راه اندازی میگردد؟

بلافاصله بعد از تایید نهایی خرید سیستم، تیم راه اندازی و مهندسان IT ما کار نصب و راه اندازی را شروع میکنند. معمولا پس از ۷ تا ۱۴ روز کاری نصب اولیه تمام می گردد. بلافاصله پس از آن تیم آموزش شروع به آموزش بخشهای مختلف شرکت شما بسته به ماژول مورد استفاده و نیازمندیهای آن بخش می کنند. در صورت نیاز به نصب در سیستم های شرکت، تهیه سخت افزار، راه اندازی شبکه و ورود داده مسئولیت شرکت مشتری است که در صورت درخواست ما نیز میتوانیم این خدمات را ارائه بدهیم.

پشتیبانی پس از راه اندازی به چه شکل است؟

نیروهای پشتیبانی همه روزه از ساعت ۹ صبح تا ۵ بعد از ظهر به صورت آنلاین یا تلفنی در خدمت شما هستند. در صورت گزارش مشکلات نرم افزاری بسته به نوع مساله میتواند از ۲-۳ ساعت به بالا زمان نیاز داشته باشد. در صورت نیاز به آموزش نیز با هماهنگی قبلی قابل انجام است.

آیا این یک محصول آماده است یا شرکت آن را برای ما تولید میکند؟

سرویس بر پایه ابری مخصوص شرکتهای کوچک و متوسط بلافاصله پس از خرید قابل استفاده است و نیاز به ابزار و آماده سازی دیگری ندارد. سرویس خصوصی که در سرورهای شرکتها نصب می شود نیاز به نصب و راه اندازی در سرورهای شما داشته و برای شما مطابق با نیازمندیهای شما شخصی سازی میگردد که قطعا نیاز به زمان و تجهیزات خاص خود را دارد.

با گذر زمان و قدیمی شدن نرم افزار، چه اتفاقی می افتد؟

سیستم مدیریت منابع سازمانی ما بر پایه پلتفرم توسعه سریع آویت توسعه و تولید شده است. با گذر زمان نسخه های جدیدتر با امکانات بیشتر و بهتر و حذف مسائل نرم افزاری قبلی تولید می شوند. سرویس بر پایه ابری همواره مبتنی بر آخرین نسخه است، اما سرویس خصوصی که در سرورهای شرکتها نصب می شود باید به طور جداگانه و با هماهنگی بین ما و شما به روز رسانی گردد.

اگر ما همه ماژولهای سیستم را لازم نداریم میتوانیم ماژولهای مد نظرمان را جداگانه درخواست بدهیم؟ پس از آن امکان اضافه کردن ماژولهای دیگر در آینده وجود دارد؟

بله و بله. یکی از بزرگترین نقاط قوت سیستم ما، ساختار ماژولار (بخش بخش و جدا جدا) آن است. سازمان شما میتواند کل مجموعه مدیریت منابع سازمانی را با همه اجزا و امکانات آن انتخاب کند یا فقط بخشهای مد نظر خود را انتخاب کرده و از آنها استفاده کند. با گسترش سازمان و افزایش نیازهای آن، ماژولهای جدید میتوانند خریداری شده و نصب شوند بدون آنکه با داده ها یا ماژولهای قبلی تداخلی ایجاد کنند..

به چه فرمتهایی میتوانم گزارش بگیرم؟ آیا فرمتهای Word، Excel و PDF پشتیبانی می شوند؟

بله‌، همه این فرمتها پشتیبانی می شوند. سیستم بسیار منعطف بوده و می تواند گزارشهای خود را به فرمتهای زیر ارائه دهد:
Doc, docx, xml, xls, xlsx, pdf, csv

داده ها در این سیستم چقدر امنیت دارند؟

ما به شما اطمینان ۱۰۰ درصد در مورد امنیت داده های خود می دهیم. داده ها در این سیستم رمزگزاری می شوند. علاوه بر آن بسته به نوع راه اندازی، داده ها یا در سرور شخصی شما و تحت نظارت کامل شما خواهند بود، یا در سیستم ابری توسط مکانیزمهای رمزگذاری ابری امن خواهند شد. علاوه بر آن، مدیر سیستم توانایی کنترل کامل دسترسی کاربران به اطلاعات شعبه یا ماژول مشخص را دارد، که موجب جلوگیری از دسترسی های غیر مجاز داخلی و نشت اطلاعات حساس میگردد.