لوگوی فارسی اورنگ
لوگوی فارسی سفید اورنگ

پلتفرم مدیریت منابع سازمانی چیست؟

پلتفرم مدیریت جامع منابع سازمانی چیست؟

 

پلتفرم مدیریت جامع منابع سازمانی یا ERP از جمله ابزارهای هر شرکت موفقی بوده است. بیاییم با هم با ERP بیشتر آشنا شویم.

تعریف:

کلمه ERP‌ مخفف Enterprise Resource Planning بوده و به معنی مدیریت منابع سازمانی است. نرم افزارERP به ساده ترین شکل خود نرم افزاری است که همه اجزا و بخشهای کسب و کار شما را به هم متصل و تلفیق کرده، و به شما اجازه می دهد فرایندهای سازمانی را ساده سازی کرده و اطلاعات دقیق مربوط به آنها را با بقیه همکاران و مدیران به اشتراک بگذارید.

ویژگیها:

اصلی‌ترین ویژگی همه سیستمهای ERP یک دیتابیس مشترک است که توابع و عملیات متعددی را پوشش می دهد و میتواند توسط همه دپارتمانهای شرکت شما استفاده شود. در واقعیت، این موضوع موجب می شود همه نیروهای شما روی داده های دقیق یکسانی کار کنند و داده های مورد نیاز برای کارشان را سریعتر، ساده‌تر و پربازده‌تر از همین سیستم اخذ کنند. استفاده از ERP باعث میشود نیازی به ورود چند باره داده های یکسان به چند سیستم مختلف نباشد و همچنین تبدیل به تنها مرجع حقیقی داده ها در شرکت شده و به جریان آزاد اطلاعات بین بخشهای مختلف کمک شایانی میکند.

مزیت اصلی:


از آنجایی که تمامی فعالیتهای کسب و کار شما به یک ERP‌ متصل شده اند، شما به طور کلی کسب و کارتان را بهتر مدیریت میکنید، بین بخشهای مختلف همکاری بهتری به وجود می آورید و و محصولات را بهتر و سریعتر به دست مصرف کننده می رسانید.

روش کار ما به چه شکل است؟

قرار ملاقات

۱. قرار ملاقات

شروع هر همکاری با شناخت و نیازسنجی اتفاق میفتد. یک جلسه رو در رو یا آنلاین بهترین روش برای نیازسنجی و تعیین خواسته‌های شما از ما است.

طرح پیشنهادی

۲. طرح پیشنهادی

با بررسی کامل نیازهای شما و توانمندیهای ما، طرح پیشنهادی اولیه توسط کارشناسان اورنگ طراحی شده و برای بررسی و اصلاحات در اختیار شما قرار میگیرد.

امضای قرارداد

۳. امضای قرارداد

پس از اصلاحات نهایی، شفاف سازی و تعیین دقیق فازهای پروژه، کارهای زیرمجموعه‌ هر فاز و زمانبندی آنها، با توافق طرفین نوبت به امضای قرارداد میرسد.

مشاوره

۴. مشاوره

تیم اورنگ بلافاصله بعد از امضای قرارداد کار را شروع میکند، و از این مرحله تا انتهای پروژه به شما در تک تک مراحل کار مشاوره تخصصی را بر حسب نیاز شما ارائه خواهد داد.

عجله دارید؟

جهت مشاوره و ثبت درخواست فوری می توانید با شماره تلفن 02122770913 و یا شماره همراه 09195109114 تماس حاصل نمایید.

نیاز به مشاوره