لوگوی فارسی اورنگ
لوگوی فارسی سفید اورنگ

مزایای پلتفرم اورنگ:

 

معرفی پلتفرم اورنگ

 

پلتفرم مدیریت منابع سازمانی اورنگ با همکاری بلوچیپ سولوشنز و بر پایه پلتفرم اختصاصی آویت BPA، مبتنی بر به روزترین و کارآمدترین تکنولوژی‌ها و متدهای دنیا ساخته شده‌ است. این پلتفرم ویژگیهای خاصی دارد که آن را نسبت به رقبای خود متمایز کرده است، اما اینها چه ویژگیهایی هستند؟

ویژگیهای پلتفرم AUVIT BPA

  1. این پلتفرم در واقع یک نوع ماژول ساز یا اپ ساز است، و در نتیجه یک زیر ساخت فوق حرفه‌ای برای طراحی و اجرای هر ماژول دلخواه و سفارشی است.
  2. این پلتفرم به طور خودکار وظایف امنیت داده و ارتباط بین ماژولهای مختلف را تامین میکند.
  3. در این پلتفرم، صفحات، فرمها و محتویات آنها مانند قطعات لگو به صورت از پیش طراحی شده موجودند. در صورت نیاز به تغییر در هر جزئی در یک صفحه نرم افزار، این تغییر مشابه جابجایی قطعات لگو ساده است.
  4. ماژولها مانند مجموعه ساختمانهای پیش ساخته از قطعات لگو هستند.
  5. این ویژگیها در نهایت باعث می‌شوند که سرعت طراحی و پیاده سازی یک فرم، یک صفحه، یک گزارش و حتی یک ماژول کامل فوق العاده بالا برود. برای طراحی یک ماژول جدید نیازی به کد نویسی نیست!

 

مزایای پلتفرم اورنگ

 

همانطور که اشاره شد، پلتفرم آویت مزایای بسیار دارد. اما طراحی پلتفرم اورنگ با همکاری و بر مبنای پلتفرم آویت چه مزایایی را برای کاربران آن به همراه می آورد؟

کنترل دقیق بر روی دسترسی ها

در پلتفرم مدیریت منابع سازمانی اورنگ، امکان طبقه بندی و کنترل میزان دسترسی افراد به سادگی هر چه تمام‌تر وجود دارد. دسترسی میتواند با توجه به جایگاه شغلی، محل خدمت (دفتر مرکزی، یا نمایندگی های شهرستانها و …)، ضوابط تعریف شده شرکت، و حتی به صورت فرد به فرد تعریف شود. به هر شخص به اندازه مورد نیازش دسترسی بدهید و دیگر نگران مدیریت دسترسی ها نباشید!

شفافیت محاسبات سیستم

فرمولها و اعداد مورد استفاده در محاسبه سود و ضرر و حقوق و دستمزد، همگی به صورت شفاف و جداگانه قابل مشاهده هستند. به عنوان مثال سیستم فرمول محاسبه حقوق و اجزای آن را به طور شفاف در دسترس مدیر قرار میدهد تا روش محاسبه به سادگی قابل چک کردن باشد و محاسباتی را از مدیر پنهان نمیکند. در صورت نیاز به تغییر، اضافه یا حذف مقادیر، پاداشها و یا فرمولها، به عنوان مثال در ابتدای هر سال، این کار به سادگی توسط مدیر سیستم قابل انجام است، هر چند پشتیبانی سالیانه تیم اورنگ این وظیفه را نیز شامل می‌شود.

اتصال ساده به هر گونه ابزار یا نرم افزار ثالث مورد نیاز

 

سیستم مدیریت منابع سازمانی اورنگ به نحوی طراحی شده است که به راحتی قابلیت اتصال به انواع اپلیکیشن ها و ابزارهای مورد استفاده خارجی در سازمان را دارد. از آن جمله:

  1. دستگاههای حضور و غیاب دیجیتال و بیومتریک (رمزی، اثر انگشت، کارت و غیره)
  2. دستگاههای انبارداری
  3. سیستمها و خدمات ایمیل و پیامک، بخصوص برای راه اندازی کمپینها یا ارتباط با مشتریان
  4. نقشه گوگل، واتس اپ و هر گونه نرم افزار، ابزار، سیستم یا خدمات دیگری که کلید API‌ در اختیار بگذارد.

تطابق با قوانین ملی و فرایندهای بین المللی

  1. طراحی بر مبنای استانداردهای بین المللی: فرایندهای کسب و کار در همه ماژولها طبق استانداردهای بین‌المللی و با بنچمارک معتبرترین مراجع و نرم افزارهای بین‌المللی موجود در این زمینه مانند اوراکل، SAP، SAGE  و … تعریف شده‌اند. با وجود امکان تغییر و شخصی سازی همه فرایندها، میتوان به راحتی به پروسه های تعریف شده موجود اعتماد کرد.
  2. تطابق با قوانین سازمان مالیاتی: تیم اورنگ با استفاده از ویژگی شخصی سازی نرم افزار تمامی پروسه ها و فرایندهای مرتبط با قوانین محاسبه سود و ضرر و حقوق و دستمزد و غیره را مطابق و منطبق بر قوانین جمهوری اسلامی تعریف کرده‌اند که باز هم شرکتها را از ایجاد تغییر بی نیاز میکند. فرمهای مورد نیاز برای دارایی و دیگر سازمانها به همان شکل مورد نیاز تهیه شده‌اند.

چند زبانه، با پشتیبانی از زبان و تقویم فارسی و انگلیسی

پلتفرم اورنگ به سرعت و به سادگی قابلیت تغییر زبان و کار کردن با زبانهای مختلف را دارد. حتی اگر زبان جدید در زبانهای پیش فرض موجود نبود، تغییر زبان آن به سادگی امکان پذیر است. بر همین مبنا تیم اورنگ زبان فارسی، جهت گیری راست به چپ و تقویم خورشیدی را برای این پلتفرم تعریف کرده‌اند. سیستم حتی امکان استفاده همزمان با تقویم و زبان انگلیسی و فارسی را نیز دارد. این امکان برای نمایندگان شرکتهای چند ملیتی که همزمان نیاز به گزارش به اداره مالیات به زبان و با تقویم فارسی و گزارش به شرکت مادر خارجی به زبان و با تقویم انگلیسی (یا غیر) را دارند بسیار سودمند بوده و حجم فعالیتها، بخصوص فعالیتهای مرتبط با تهیه گزارشها و زمان مورد نیاز برای آنها را بسیار کاهش میدهد.

سهولت یادگیری و ایجاد تغییرات

پلتفرم اورنگ با هدف تسهیل هر چه بیشتر یادگیری و استفاده طراحی شده است. در این راستا موارد زیر رعایت شده است:

  1. چیدمان منطقی و به ترتیب عملیات هر ماژول، مطابق با پروسه کاری
  2. داشبوردهای گرافیکی قابل شخصی سازی و منطبق بر KPI
  3. امکان گرفتن انواع خروجی ها (اکسل، ورد، pdf)
  4. دسترسی آسان به هر بخش مورد نظر

نحوه ایجاد تغییرات در سیستم نیز بسیار ساده است:

  1. تغییرات جزئی مثل فرمولها، قوانین و غیره: توسط کارکنان شرکت قابل انجام است (بسته به قوانین و مصوبات شرکت). بسته به نیاز، می تواند زیر مجموعه پشتیبانی اورنگ نیز تعریف شود.
  2. تغییرات عمده‌تر مثل طراحی جداول و فرمها وquery ‌ها: توسط پشتیبان شرکت اورنگ انجام می شود.
  3. تغییرات وسیع مانند اضافه کردن ماژول جدید یا کاربری کاملا جدید: توسط تیم پشتیبان خارجی انجام می‌شود.

استفاده در هر زمان، هر مکان و روی هـر دستگاه

پلتفرم اورنگ از کامپیوتر، تبلت و موبایل پشتیبانی میکند. همچنین در هر زمان و مکانی که اینترنت باشد (یا حتی نباشد، برای پیاده سازی های خصوصی و آفلاین) امکان استفاده از آن وجود دارد. علاوه بر آن، به طور خاص برای نیروها امکان تعریف اپ اختصاصی مدیریت شخصی یا سلف سرویس (ESS: Employee Self Service) وجود دارد. در این اپ اندروید کارکنان میتوانند تعداد ساعتهای کاری، حضور، غیاب، عملکرد و دستمزد خود را مشاهده کنند، عملیات درخواستهای سازمانی مانند درخواست مرخصی را انجام دهند و از روند آن مطلع شوند یا پیشنهادات، انتقادات و شکایات خود را ثبت کنند.

    شخصی سـازی مطـابق با نیازهای شرکت و علایق کاربر

    پلتفرم اورنگ امکانات بسیاری را جهت شخصی سازی در اختیار شما قرار می‌دهد. از جمله:

    1. امکان شخصی سازی روشها و پروسه ها
    2. فرمهای پویا
    3. پنل تحت وب ریسپانسیو
    4. قابلیت انتخاب بین تم های مختلف
    5. قابلیت انتخاب بین منوهای با اشکال مختلف
    6. قابلیت پشتیبانی از چند زبان
    7. گزارش گیری تخصصی و منعطف
    8. داشبوردهای اختصاصی و شخصی شده، با توجه بهKPI  های مورد نظر

    بستـه های الحاقـی تخصصــی

    پلتفرم اورنگ جهت افزایش میزان کاربری و بسته به نیاز تخصصی، امکان الحاق با بسته های نرم افزاری تخصصی را دارد. از آن جمله:

    1. بسته نیروی فروش متحرک (قابلیت ثبت و ردیابی آنلاین عملکرد نیروی فروش از طریق موبایل)
    2. بسته مدیریت متحرک (قابلیت مدیریت کلی شرکت از طریق موبایل)
    3. اپلیکیشن مدیریت شخصی (ESS)
    4. مدیریت اسناد
    5. ویزاردها
    6. پیامک و ایمیل
    7. دید ۳۶۰ درجه (مشاهده کلیه فعالیتهای شرکت به صورت یکجا)
    8. تلفیق با نقشه گوگل و دیگر نرم افزارهای مورد نیاز