لوگوی فارسی اورنگ
لوگوی فارسی سفید اورنگ

مدیریت ارتباط با مشتری

ماژول (زیرسیستم) مدیریت ارتباط با مشتری پلتفرم اورنگ:

ماژول مدیریت ارتباط با مشتری تمامی فرایندهای مرتبط با شناسایی، جذب و نگهداری و ارتباط با مشتری را به طور جامع در برمیگیرد. این ماژول امکان تعریف اهداف فروش و انواع کمپینهای تبلیغاتی را ایجاد کرده و سپس عملکرد کلیه افراد اعم از تیم فروش و تبلیغات را در طی هر ماه و بسته به هر منطقه جغرافیایی یا شعبه شرکت ردیابی و بررسی میکند. خدمات پس از فروش، از جمله تماسهای پس از فروش برای تعیین میزان رضایت خریدار، خدمات و پیشنهادات به مشتریان قبلی و اعضای باشگاه مشتریان و در نهایت پیش بینی احتمال خرید مجدد و میزان آن برای هر کدام از مشتریان از جمله دیگر توانمندیهای این ماژول است.

بیایید نگاهی به اجزا و ویژگیهای این ماژول بیندازیم.

چرخه فرایند ارتباط با مشتری:

چرخه فرایند ارتباط با مشتری از قبل از فروش تا پشتیبانی و خدمات پس از آن در پلتفرم اورنگ به شکل زیر است:

 

چرخه ارتباط با مشتری

عملیاتها:

بعضی از عملیاتهای تعریف شده در ماژول مدیریت ارتباط با مشتری پلتفرم اورنگ به شرح زیر است:

عملیاتها

  1. مدیریت تماس با مشتری
  2. سرنخ و موقعیت فروش
  3. مدیریت کمپینها
  4. تعریف اهداف فروش کلی و فرد به فرد
  5. ردیابی فروش
  6. ردیابی اهداف
  7. مدیریت انبار و موجودی (پایه)

مزایا و ويژگیهای شاخص ماژول مدیریت ارتباط با مشتریان پلتفرم اورنگ:

ماژول مدیریت ارتبط با مشتریان پلتفرم اورنگ مزایای زیادی دارد، از جمله:

مزایا:

  1. گزارشهای بینش کسب و کار (MIS Reports)
  2. تعریف دسترسی بر مبنای نقش
  3. اعتبار سنجی داده‌ها و جلوگیری از ورود داده‌های تکراری
  4. اتصال ساده به ابزارهای خارجی از جمله sms، ایمیل، واتس اپ، و ابزارهای دیگر
  5. خروجی گیری برای آفیس و PDF با فرمت طراحی دلخواه شما
  6. بر مبنای REST API

هنوز هم سوالاتی دارید؟

با کارشناسان ما تماس بگیرید و از مشاوره رایگان آنها بهره مند شوید!