ماژول مدیریت ارتباط با مشتری تمامی فرایندهای مرتبط با شناسایی، جذب و نگهداری و ارتباط با مشتری را به طور جامع در برمیگیرد. این ماژول امکان تعریف اهداف فروش و انواع کمپینهای تبلیغاتی را ایجاد کرده و سپس عملکرد کلیه افراد اعم از تیم فروش و تبلیغات را در طی هر ماه و بسته به هر منطقه جغرافیایی یا شعبه شرکت ردیابی و بررسی میکند. خدمات پس از فروش، از جمله تماسهای پس از فروش برای تعیین میزان رضایت خریدار، خدمات و پیشنهادات به مشتریان قبلی و اعضای باشگاه مشتریان و در نهایت پیش بینی احتمال خرید مجدد و میزان آن برای هر کدام از مشتریان از جمله دیگر توانمندیهای این ماژول است.